عمل کاشت ابرو
نوشته شده توسط : شکری

عمل کاشت ابرو به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی انجام می گیرد، مدت زمان کاشت ابرو در حدود 2 ساعت می باشد اما باید تا یک ساعت بعد از کاشت ابرو در کلینیک بمانید و زیر نظر باشید. در عمل کاشت ابرو جهت کاهش درد از دستگاهی به نام Wand استفاده می کنند. روش های متدوال برای کاشت ابرو روش FUEو روش نوار FUTمی باشد. برای کاشتن ابرو نیازمند به فلیکول های مو هستیم، جراح این فولیکول ها را ناحیه پشت گوش شخص بر می دارد به این شیوه که پزشک با ایجاد شکافی کوچک در سر، از قسمت عقبی سر، بخش بسیار کوچکی را برداشته و در میکروسکوپ به صورت تفکیک شده به پیازهای مو در می آورد.

فولیکول های مو را با سوزن های مخصوص پیوند می دهند، وضعیت و موقعیت تار موهای جدید باید با دقت تعیین شودتا دقیقا شبیه ابرو طبیعی شود، نکته قابل توجه این است که، فولیکول هایی باید انتخاب شوند که ضخامت مویی آن ها با ضخامت موی ابرو شخص هم خوانی داشته باشد. فوليکول‌هاي کاشته شده به سرعت رشد می کنند، و ابروی پر پشتی را بوجود می آورد. البته این موها بعد از ۲ الی۳ هفته مجدد می ریزند اما دوباره رشد می کنند و این رشد تا ۴ ماه ادامه خواهد داشت. يک تا دو هفته بعد از عمل کاشتن ابرو، براي کشيدن بخيه‌ها ه پزشک خود مراجعه کنيد.

بیش تر بدانید: داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو

چه کسانی کاندید کاشت ابرو هستند؟

افراد زیر می‌توانند کاندید مناسبی برای انجام کاشت ابرو باشند. افراد اگر شرایط مناسبی برای کاشت ابرو داشته باشند می‌توانند به فکر کلینیک انتخابی و هزینه کاشت ابرو باشند.

  • افرادی که طی اصلاح غیر اصولی دچار کچلی دائمی ابرو شده‌اند.
  • افرادی که مادرزادی ابروی طبیعی نداشته‌اند.
  • خانم‌هایی که از تاتو و تمدید هاشور ابروهای خود خسته شده‌اند.
  • افرادی که دچار سوختگی و یا شکستگی در ابروی خود شده‌اند.
  • افرادی که دچار ریزش ابرو هستند.

انواع روش کاشت

یکی از مهمترین سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شده باشد این است که انواع روش کاشـت ابرو بهترین مرکز کاشـت ابرو در تهران به چه صورت است؟

بیش تر بدانید: هزینه کاشت ابرو

روش تهاجمی FUT:

یکی از اولین روش‌های کاشـت ابرو روش FUT می‌باشد. در این روش پزشکان با ایجاد برش و جراحی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. در طول این روش پزشکان با ایجاد برشی نواری شکل در محل اهدا یا بانک مو، فولیکول‌ها را از پوست جدا کرده و در ناحیه مورد نظر می‌کارند.

بیش تر بخوانید: درمان بیماری های پوستی

روش غیرجراحی FUE:

از روش‌های جدید و مدرن کاشـت ابرو می‌توان به روش FUE اشاره کرد. در این روش پزشکان بدون ایجاد برش و جراحی به برداشت فولیکول‌ها می‌پردازند. در طول این روش پزشکان فولیکول‌ها را به طور واحدهای مجزا از محل اهدا برداشت کرده و در ناحیه ابرو می‌کارند.

منبع: https://www.clinickashtabroo.ir/





:: موضوعات مرتبط: New PBN , ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: